I'M BACK!

tjena fina ni! nu börjar jag sakta men säkert bloggandet i denna bloggen igen. NAAJS huh?!? (har en privatblogg också där jag skriver enbart om mitt sjukdomsmående, be om vad den heter om ni vill läsa den också). kan inte påstå riktigt att allt är på topp med mig, för det är det absolut inte eftersom min sjukdom sitter kvar skarpt i mig, men tänker ändå skrivaa här någragånger då jag känner för det. kommer inte rulla uppdatering värstaa bäst men lite smått och gott blir det ivarefall då och då när jag har lust. åhar som ni ser, (om inte uppdatera bara sidan) gjort om hela mitt utseende i bloggen, kände för en förändring, dock inte värsta "proffs designen" eftersom den e gjord av mig men alltid något, såå ja den får duga fifan! lite tråkig bara kanske men whatever, tycker den är lite mysig nu mot vintern, haha.. wellwell, nu ska jag laga mat till mig, min egna hemmagjorda pizzaaa, med banan på, yum! så avrundar här.
vi hörs när vi hörs! puzzzz

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack så mycket, :) Desamma!

2011-11-25 @ 13:10:10
URL: http://lakrisgodis.blogg.se/
Postat av: Putte

Bella, dina ögon dödar! <3

2011-11-25 @ 13:54:54
Postat av: Anonym

YEEEEEEEES :D nu är mitt liv räddat heheh

2011-11-25 @ 14:43:34
Postat av: Carroo

Vad kul! snygg du är:)

2011-11-25 @ 15:18:54
Postat av: Anonym

din blogg vart skit fin tycker jag, :)

2011-11-25 @ 15:19:23
Postat av: Narine

vad heter din andra blogg?:)

2011-11-26 @ 23:03:42
URL: http://narrebruden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0