VAD JAG ÖNSKAR MIG I JULKLAPP!

få tillfixade naglar




en rosa klocka





en Iphone 4




Crystal Pink
Iphone skal




systemkamera





pengar




presentkort på H&M, GINA, CUBUS, BIKBOK




escada parfym




smink




lösögonfransar






1års prenumeration FRIDA




handväska




leopard kilklackar






locktång







plattång






earcuff och andra smycken





hudkrämer från victoria secret




rosa mjukisdress



det ovan är en mängd av det jag önskar mig i julklapp!
hoppas man har vart snäll iår så man kanske fåår allt ;)
men sen en sista önskning, som jag självklart önskar mig absolut mest av allt:
- att bli frisk från min sjukdom, att bli lycklig.

Kommentarer
Postat av: | Yohanna |

Många fina saker :)



SV: Tack detsamma :)

2011-12-08 @ 22:27:51
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: linnealindberg :D

tja bella !



jag bor på din gata du kanske inte känner igen mig men aja ..



en kanske personlig fråga .



Vad är de för sjukdom har undrat jätte länge men om de är personligt svara inte då . Du har jätte bra blogg ! ♥

2011-12-12 @ 12:31:40
URL: http://linnealindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0