my day and my year - 2011

nu är man precis hemkommen från sjukhuset, mötet rullade på bra tycker jag, känns rätt chill nu efteråt faktiskt! vi beslutade att jag ska få börja med ännu en ny medicin mot min sjukdom som ska pusha på den jag har nu lite så den börjar jag med nu ikväll. hoppas på den nu!! på vägen hem drog jag och papi å handlade på dirren, lite gotteligott. så nu ska vi grilla hamburgare och sedan kolla på ett par filmer vi hyrde och tjocka oss till det, mer om det senare då jag kommer bedömma dom filmerna vi ska se osv, stay tuned! blir en hemmakväll med pappsen, mysigt eftersom det inte händer alls ofta, världens bästa pappa som alltid finns och funnits här för mig,loveu!



tänkte avrunda detta inlägget med ett test om vad jag gjort och inte gjort under detta året, 2011:

 



Under 2011 har jag:


Varit ute en hel natt [x]

Sovit under bar himmel [x]

Gråtit mig till sömns [x]

Druckit alkohol [x]

Varit medvetslös [x]

Varit utomlands [x]

Haft sex [-]

Blivit kär [x]

Fått mitt hjärta krossat [x]

Förlorat en vän [x]

Bråkat med mina föräldrar [x]

Rymt hemifrån [x]

Tagit droger [ ]

Sovit i samma säng som motsatta könet [x]

Kännt mig extremt ful [x]

Lärt känna någon ny [x]

Gjort något jag aldrig gjort förut [x]

Läst ut en hel bok [x]

Solat solarium [x]

Jobbat [x]

Gjort något riktigt galet [x]

Piercat mig [x]

Tatuerat mig [ ]

Badat naken [x]

Sovit en hel dag [x]

Dygnat [x]

Lanat [x]

Fått en könssjukdom [ ]

Varit gravid [ ]

Varit sjuk [x] - helatiden

Varit på begravning [x]

Varit på ett bröllop [ ]

Varit ensam hemma [x]

Haft sex nykter [-]

Haft sex full [ ]

Funderat på självmord [/]

Kännt så mycket hat för någon [x]

Varit med på tv []


har hunnit gjort enheldel fast jag bott på sjukhuset mer än halva detta året!



Kommentarer
Postat av: Ida ♡

tack så mycket!

allt bra med dig?:)

2011-12-22 @ 16:26:33
URL: http://eliif.blogg.se/
Postat av: Jenny & Sara

Allt bra idag ?=)

2011-12-22 @ 16:31:10
URL: http://nilssonochablo.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

sv: Åh, tack så mycket! Den är riktigt snygg faktiskt :)

2011-12-22 @ 16:36:07
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0