denna text går ut till min älskade ängel, my twin: majken hjertson

denhär texten går ut till min fina vän, älskade ängel och med andra ord twin, majken. alltid, alltid, alltid har du stått vid min sida, sedan den dagen jag lärde känna dig inne på sjukhuset, så har du alltid stöttat mig och funnits här för mig. i mina svåraste stunder har du fått mig att ta mig genom dom och fortsätta orka med allt. du får mig att inte känna mig ensammast i världen om mina besvär eftersom du känner exakt samma, du är den enda som kan läsa rakt egenom mig som jag lika för dig och man kan verkligen säga att du är min tvillingsjäl. du anar inte hur mycket du betyder för mig, du betyder allt för mig. du är ljuset i mitt mörker, den som får mig att orka kämpa vidare. har jag dig vid min sida,har jag allt jag behöver för att va tillräckligt stark. du och jag är starkare än någonsin tillsammans å ska ta oss genom detta vid varandras sidor. du förtjänar att va den lyckligaste, du är fan en ängel. "but even the best falls sometimes", det är du de levande beviset på. dig tvivlar jag aldrig på att vända mig till när allt är som värst, vet att du alltid är redo för att ta emot mig när jag är påväg att falla, och när jag väl fallit är du den som får mig att orka resa mig upp igen. jag är så sjukt tacksam att jag funnit en sån underbar vän som du och att våran vänskap blivit så stark som den nu är. kommer alltid finnas här för dig som du för mig! tvivla aldrig. dag och natt står jag vid din sida, always and forever honey. utan dig klarar jag mig inte, det bara är så. allt för dig minfina, som du för mig. jag har sån tur som funnit en sån goding som du, världens bästa du! twin, älskade vän, my sunshine, mitt allt. verkligen tack för allt du gjort för mig och för att du alltid finns här för mig, min älskade ängel. med dig är jag trygg, med dig känns allt så bra! åh, kan sitta här och skriva hur mycket som helst för dig men nu lägger jag av. har fått lite av mitt sagt nu iallafall, du ska veta att allt kommer rätt ifrån mitthjärta. önskar att du inser hur otroligt mycket du betyder för mig och hur tacksam jag är som har dig vid min sida! kommer gör allt för att du ska må bättre/bra. my lovely twin. jag älskar dig obeskrivligt mycket. 7månader och många mer blire!! tillsammans klarar vi allt, right baby? much love to ya min vackra. majken hjertson♥♥ /din twin, isabella nyqvist

Kommentarer
Postat av: stefan

den där vackra tjejen vill man gärna kyssa som är på bilden. Du är enormt fin :o

2011-12-20 @ 19:54:48
Postat av: Andrea Hedenstedt

ja visst snygging! Länkar dig nu!

2011-12-20 @ 20:09:17
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: Andrea Hedenstedt

länkat dig nu! kommentera nör du har länkat mig

2011-12-20 @ 20:17:39
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow helt gudomligt vacker är du och du verkar vara en underbar tjej!

2011-12-20 @ 20:25:35
Postat av: majken

jag älskar dig <3 alltid.

2011-12-20 @ 20:34:13
URL: http://ppapinjahti.blogg.se/
Postat av: Ebba

Fin bild på dig!!

2011-12-20 @ 20:42:16
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/
Postat av: linda

märker att allt skrevs från hjärtat, hur fin text som helst!!! jag får tårar som den inte ens är menad till då kan man tänka sig din fina vän! fick ett lyckobrus i min kropp över att du har funnit en sån god vän, håll henne nära och va rädd om henne =) du själv verkar vara en fin vän! även en super bra bloggerska :) puss och kram

2011-12-20 @ 20:53:36
Postat av: Anonym

Grymt vacker tjej dedär

2011-12-20 @ 21:03:57
Postat av: M

shit så fin du är, helt sjukt fan !

2011-12-20 @ 21:14:55
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA SNYGG

2011-12-20 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0