just look up, we are both under the same starry sky.

bild tagen sommaren2010, rätt så gammal alltså. cpmin osv men well bjuder på den för ett inlägg utan bild är inget inlägg right och pallar inte leta nån annan bild, så denna fick bli slumpmässig och tycker den är himlahärlig. anyway, packar förfullt nu och det känns helatiden som om det är nåt som saknas.. hm, får tänka till lite så jag inte glömmer något! imorgon drar jag iväg väldigt tidigt så måste ställa klockan redan på sju, goosh vad drygt, tvivlar på om jag lyckas komma upp då, jag som är sååååååhär "morgonpigg" *host*.. men det ska nog gå prima ifall jag lägger mig i tid idag, nu snart om jag lyckas, är inte ens trötter men får försöka. jag ska flyga upp till kiruna och är sjuktspänd inför flygresan.. har alltid varit lite flygrädd av mig men det ska nog gå bra, hoppas jag! jag har sysslat ihop flertal tidsinställda inlägg idag som kommer dyka upp medan jag är i kiruna då jag inte kommer ha tillgång till någon data, så en himla massa inlägg kommer komma upp tidsiställda, så besök min blogg som vanligt ni! :D sedan vill jag att ni kommenterar också, men det är ni rättbra på faktiskt! kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söööööt :)

2011-12-07 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0