I MISS THE OLD ME..

jag saknar, min barndomsvän paulina som befinner sig med mig på bilden ovan (jag längst åt vänster med blå spicegirls tröja haha och paui åt högersida om ni bryr er alltså), jag saknar att ha en frisk själ utan massor med besvär som jag nu har, jag saknar mig själv innan sjukdomen tog över mig, jag saknar friheten inombords, jag saknar att kunna leva ett normalt liv, jag saknar mina fina vänner, jag saknar min morfar och farfar, jag saknar allting jag levde för förut tills OCD:n tog över mig, jag saknar att kunna känna vissa känslor, jag saknar min hund som jag inte träffat förens igår för varje sekund som går I need him, jag saknar att vara lycklig och glad som jag va förut, jag saknar att kunna slippa fejka ett leende på mina läppar, jag saknar honom, jag saknar det som var, jag saknar så mycket mera än såhära. jag saknar en massa.. så att det gör ont.

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag hoppas att du får en riktigt bra jul och många fina packet!

GOD JUL! kramis :)

2011-12-23 @ 21:35:09
URL: http://viktoriasslife.blogg.se/
Postat av: matilda

jag saknar dej bästa, men du ska veta att du är minst lika bra nu som du alltid vart, alltid en ängel <3

2011-12-23 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0