fml fml fml fml fml fml fml fml fml fml fml

vaknar upp med alla fking symtom via sjukdomen +++++ öroninflemmation, goooosh vad skönt, verkligen.. eller inte!! snarare fett lidsamt så idag tänker jag försöka sova bort smärtan så förvänta er inte en massa bloggande. orkar fan inte nååågot. är så less på att justjag ska få massa besvär helatin, frihet where are u? :( well, uppdaterar när jag känner mig kryare från inflemmationen, depression & OCD sjukdomen kommer sitta i länge till men somsagt då öroninflemmationen minskat är jag i farten igen. hoppas ni får en hyffsad helg ialf!

Kommentarer
Postat av: milsa

länkat dig nu!:)

2011-12-17 @ 12:29:19
URL: http://milsa.blogg.se/
Postat av: Majsan

KRYA PÅ DIG BÄSTA BLOGGAREN! <33

2011-12-17 @ 13:41:42
Postat av: Elin

Tack desamma! Hoppas du blir frisk fort :)

2011-12-17 @ 14:57:44
URL: http://elinbm.blogg.se/
Postat av: Anonym

din rumpa asså, raauwr :O

2011-12-17 @ 15:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0