everything in the world may be endured except continued prosperity

dethäraa är min outfit for today, rätt så simpel! kom just hem från farmor där jag firat "mini-julafton" med god mat, åh det finns fan inge godare än julmat, ärligt talat så jävla mumsigt! ja ni vet väl vad som står på julbordet: prinskorv, gröt, köttbullar, janssonsfrestelser, knäck osvosv. höjdpunkten för julen och så självklart julklapparna också, hihi. fick bara pengar av farmor, alltid bra att ha så jag kan köpa vad jag vill. boxningssäcken står först på köplistan om jag inte får det imorn förståss då jag får öppna resten av alla julklappar, från familjen och kusinerna. nu ska jag knäppa på någon film, juste kom på att jag skulle tipsa om gårdagens filmer men de va inget att tipsa om kan jag då säga, palla inte kolla klart på nån utav dom, så dåliga va dom medan papi satt helt fastklistrad och tyckte dom va skitbra, men nej fy. blir att kolla på denna:

grymt skööön film faktiskt så den rekommenderar jag!!
har sett den massvis med gånger men tröttnar aldrig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir ett perfekt nyårslöfte. varje gång tanken att avsluta allt kommer fram. så tänker jag titta på halsbandet och tänka att det inte är värt det. är glad att jag haft ditt stöd detta år, och det här är bara början av våran vänskap. vi finns alltid vid varandras sidor, det får mig att vara glad.



önskar verkligen att du får en jättemysig, härlig jul. och att du kan få må bra, det förtjänar du! det är ju julafton! <3



GOD JUL! <3

2011-12-23 @ 20:00:19
URL: http://handleder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din kropp,mums!

2011-12-23 @ 20:03:04
Postat av: Anonym

Helt ok röv !

2011-12-25 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0