det kallas tidsfördrift

Jag lyssnar på… det jag hör, haha rätt logiskt va? och på gomusik<333333

Jag mår bäst när jag… sover och får friiid från mitt inre

Jag pratar… oftast alldeles för mycket

Jag älskar… mina fina vänner och familj!

Min bästa vän är… en himla god lyssnare som alltid finns här för mig! love u♥

Min första riktiga kyss… var med nån raaandom vilket jag ångrar

Jag avskyr när folk… drygar sig!!!

Kärlek är… underbart medan vissagånger, renarama helvettet..

Någonstans, tänker någon… på någon annan. å kanske tillomee på mig? (a)

Jag kommer alltid att vara… mig själv oavsett

Sist jag grät var… igår

När jag vaknar på morgonen… försöker jag somna om igen.

Innan jag går och lägger mig… tänker jag en massa...

Just nu tänker jag på… vad jag ska svara på dennaaa haha

Bebisar är… fett gulliga och gosiga, hihi

Ikväll ska jag… duscha, glo film sen sooova

I morgon kommer jag… vara på sjukhuset

Jag vill verkligen… bli frisk från min sjukdom, allt jag ber om

Jag saknar… att va lycklig och en frisk människa


Kommentarer
Postat av: olivi

såå söt du är! :)

2011-12-13 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0