dan före dopparedan

det känns så overkligt att det är julafton, imorgon!?!?!?!?!? liksom imorgon. gud.. har verkligen ingen julkänsla, tråkigt de! va iallafall nyss på mitt andra hem sjukhuset och tog blodprover som vanligt å har sjukt ont i armen nu efteråt buuuhu :( haha. förlåt för depp inlägget igår, cutcutcut..hoho jag lever! har bara mitt humör som ibland kokar över.. då får det vara så. somnade tidigt igår så det va lika bra det, sova är absolut det bästa som existerar i min värld eftersom jag äntligen blir fri från mina jobbiga tankar då, skönt nog. önska jag kunde sova helatiden om det nu va så enkelt. vaknar jag börjar tankarna yra runt så galet så då äre omöjligt för mig att lyckas somnaom. de suuger! well, ska iväg och julhandla med papi nu! ha en bra dag och längta inte för mycket till julafton bara ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ball bild! ;)

love your blog!!

2011-12-23 @ 14:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0