BOKTIPS - jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag

denna boken " jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag " har jag precis börjat läsa & är heeelt fast! sjukt bra bok, verkligen! började läsa den påvägen hem från kiruna, hela flygresan. och nu är den snart utläst! jag brukar vanligtvis ha något emot att läsa, har svårt att koncentrera mig påre osv. and don't lajk it bara.. men det är ett undantag när jag lyckats finna någon sådan gooo bok som denna. då ere fett soft tidsfördrift bara! ska lägga mig i soffan å läsa ut denna bok nu hade jag tänkt, klarar mig inte en sekund till utan å veta bokets slut hehe.. spännande!! ni kanske undrar om bokens handling, då ska jag säga den till er innan jag uppmärksammar boken

handlingen lyder såhär:
Olivias pojkvän John har gjort slut. gjort slut efter tre underbara år tillsammans. Olivia är förkrossad, och försöker desperat få tillbaka honom. hon blir den där klängiga flickvännen som inte kan släppa taget. hennes kompisar försöker få henne att hänga med på fester och träffa nya killar, men hon vill bara ha tillbaka John. men så börjar hon långsamt inse att det är över, och i samma takt börjar de där festerna bli lite roligare och de där killarna lite mer lockande.


rekommenderar heltklart denna boken! till er som hatar å läsa också, för denna är sååå värd att läsa.

Kommentarer
Postat av: isabell

tack för tipset! jag älskar att läsa och tänker låna denhära :D

2011-12-12 @ 18:15:58
Postat av: TinTin - bevaka Varandra?

najs :)

2011-12-12 @ 19:00:10
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: sofia, foto ♡ vardag

vill du vara med i dagens blogg? klicka på länken nedan för att anmäla dig :)

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2011/december/vinnarna-ny-omgang-7.html#comment

2011-12-12 @ 19:23:10
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0