all I want for christmas is to make my wish comes true..

Tumblr_lvfdmjhldz1qd3wdoo1_500_large
hello december! välkomnar det in. men det är inge snö alls ute.. *suck* bellsi don't lajk. känns fel med december om det inte är massa vitt ute fifan. jaja.. nu börjar man räkna ner dagarna till julafton, endast 24 dagar kvar. WTF!?!? känns verkligen inte som de. jag tycker det känns som om 2011 precis börjat. tycker dagarna passerat förbi riktigt fort och snart äre 2012 liksom, galet! nu klev jag upp precis och stannar hemma idag, mår inge vidare. blir bara filmmys med julmust & pepparkakor, mumsens! få lite julkänsla, hihi. har precis öppnat första luckan ur chockladkalendern och gud vad gott det är, hehe är helt in love i chockladen där i så jag har svårt att undvika att inte ta allt på samma gång men försöker så gott jag kan, hehe.. ska också klura lite på min julklapps önskelista today, främst av allt är min högsta önskan att bli frisk från min sjukdom, ofc! om det nu kunde uppfyllas sådär lätt.. anyway nu, jag önskar er alla en mysig 1december! peace

Kommentarer
Postat av: ronja

sv; tack, du med tjejen! :)

2011-12-01 @ 14:18:29
URL: http://thewayulove.blogg.se/
Postat av: Marie :)

Krya! :)<3

2011-12-01 @ 14:21:15
Postat av: Linnea Montazami ♥

Hej! :) Allt bra idag? kram

2011-12-01 @ 15:06:03
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: batts.blogg.se

så fin bild!!

2011-12-01 @ 15:32:29
URL: http://batts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0