about my christmas

HOPPAS ALLA FICK EN VÄRDEFULL JULAFTON IGÅR!
det hade jag, den vart riktigt lyckad :D

nu är man 7000kronor rikare, wohoooow inte dåligt de inte!
plus att jag fick massor med presentkort på H&M, gina och mina favoritaffärer
så nu väntar shoppingen på mig, mellandagsrean, here I come!!
fick förövrigt: smink, parfymer (britney's & DKNY mums),smycken och annat krimskrams,hehe.
är superduper nöjd & tacksam med paketen, verkligen! men de ska man ju va oavsett.
blir glad för att jag ens får något vilket vissa inte ens får så de nöjjer jag mig med.

inte är julfirandet slut för min del heller, ska fira med mammas sida också, typ idag eller imorn, vi får se.
så då hoppas jag att jag får en boxningssäck eller en iphone som jag önskat mig
hoppas hoppas hoppas!! eftersom jag inte fick det igår.. och det är bara ett måste att ha.
men får jag inte det är jag ju ändå rik så då får jag väl köpa det själv ;)

iallafall så vaknade jag alldeles nyss, ska hoppa in i duschen nu och göra mig fräsh osånt! hörs, pusss


Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

härligt,jag är med nöjd med mina julklappar! :D

jättefin blogg du har!

2011-12-25 @ 12:45:22
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Samma här :D

2011-12-25 @ 12:58:51
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Anonym

ooj vilken röv, du lär få mycket kuk

2011-12-25 @ 13:00:22
Postat av: stefan

Bella du är så himla vacker och fin:o

2011-12-31 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0