what am i doing?

då har man spelat in en video med fakta osv om mig själv till ett filmbolag som söker roller, hehe jag blev tillfrågat än en gång vilket är skapligt najs! har sedan barnsben velat bli skådespelare, så denhär möjligheten jag fått av dom är stor för mig. håller min tumme stenhårt nu!! och hoppas att jag får vara med i någon av deras filmer, vore otroligt. vem vet om ett år kanske jag är värsta känd? ;) och då kan man lätt säga att min sjukdom minskat på sig. att jag mår bättre bara av det. en dröm hallåå :D håll tummen till mig nu kärani!


på tal om annat nu, ska alldeles snart ta mig en promenix till pappa, känner att jag behöver röra lite på mig efter donkenkäkandet igår heheh. sedan blir denna dagen fullproppad av filmkollande. hade tänkt att börja på ruta 1 igen på onethreehill serien. har boxarna hemma och är sugen på att kolla dom igen. vilket har skett ett par gånger innan. underbar serie! jappjapp. så så blir det. och så kan ni förvänta er en hel del inlägg idag! är på riktigt stort blogghumör och vill bjuda på mina åsikter och köra en hiss och diss senare! så stay tuned! ska knäppa outfit bild nu, lägga in här och sedan röra på mig te daddyy. hörs snart då! pusssss 

bella (10)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0