watch tv

naaajs att ni vill delta i tävlingen babes! avslutar den i slutet av veckan!! nu degar jag i soffan framför true talant, de jag såg på igår, de rullar idag också vilket är grymt! härligt program det. spännande å uppleva nya röster here in sweden, vissa är ju så sjukt erfarna! åhåå, önska jag också hade en fin sångröst :(.. efter dethär programmet börjar efterlyst, något jag bara måste se! följer de jaoo. hihi, man vill ju hålla koll på det hemska som sker här i lilla sverige. spännande fan! så jag blir fastklistrad framför tvn nu ikväll med popcornkäk, mumsens! men nu är reklamen slut så lägger av här nu, hör av mig senare, ha en mysig kväll! pözzz

tjuubell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0