vad vill ni se mer av i min blogg?

gooodmorgon alla sömntutor! eller så är de snarare jag som är det..hehe antar att de flesta är i skolan nu liksoom. själv så ligger jag i sängen och bara tar det lugnt. det blir uppsala idag, ska till sjukhuset där å snacka med mina hjälpare (angående sjukdomen), vet inte om jag ska gilla det eller ej. öhm, dom är inte de bästa direkt.. men får bita ihop och ge dom chansen eftersom jag inte klarar att ta mig ur dethär själv och behöver deras hjälp och stöd. ska börja fixa mig lite smått nu om jag finner orken till det(?) statistiken höjjs och höjjs vilket är ett stort +! MEN, jag har faktiskt tragiskt nog redan börjat tappat blogglusten, hm sällan jag, nej inte direkt.. tröttnar väldigt snabbt, tar bort bloggen, låter de gå en period, blir suugen igen, skapar ny sedan går de runt och runt så. haha.. men det är alltid så många som säger att det är tråkigt att jag slutat blogga osv de gångerna så jag fortsätter vell för er skull då :) ppössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0