svar på tal

tänker svara på ett par frågor från några läsare nu! letsgoo

 

svarpåditttal

Hej sötnos, gillar din blogg jättemycket vill jag börja med att säga :D eller ett annat ord:älskar den! och nu fram till mitt problem….Jag har länge vart kär i en kille, vi har träffats och hållt på med varandra men sen kommer min bästis in i bilden, hon säger att hon också gillar honom, och de träffas och så där nu,han har dissat mig för henne och jag är olyckligtkär…förstår inte att min bästavän kunde göra något så här mot mig, pratar inte med henne längre och inte med han heller efter denna händelsen. känner mig utanför nu och jätte avundsjuk. mitt hjärta är krossat och jag har nog aldrig mått sämre. det va dom två jag levde för och nu har dom pajjat mig,mår skit nu,vet inte vadjag ska göra, hur ska jag lösa situationen snääälla hjälp mig,du verkar så omtänksam av dig pussochkram hoppas du svarar<33

svar; hej! förstofrämst, tack gullet, kul å höra! :) och klart jag svarar på detta, finns som jag nämnt förut alltid här för er mina läsare!

ehm, jadu. när jag läste det du skrev vart jag riktigt irreterad. absolut inte på dig utan på din såkallade bästavän och killen. förstår inte att din bästavän kunde göra någonting sånthär mot dig, jävligt fittigt gjort måste jag säga!! nu är det bevisat iallafall att dom här två personerna inte är värda dig och passar jävligt bra tsm med varandra. gumman, du är för fin för dom! trust me. men jag förstår att dethär är sjukt jobbigt för dig, liksom att bli sviken av två stycken "nära". det jag tycker du ska göra är att antingen snacka med din bästavän, varför hon gjorde såhär mot dig så hon kan få känna sig riktigt ägd och kan svara på den frågan. och så hon även kan få skämmas lite. eller så får du försöka skita i detta så gott som du kan och försöka hitta någon ny bästavän och spana in någon ny kille, fast känslorna inte släpps sådär enkelt och fort så kan alltid någon annan få bort dom och ersätta dom. kryllas med människor in this world, så håll huvudet högt och hitta någon som är värd dig ist helt enkelt :) fortsätt inte grubbla över detta, försök att glömma dethär bara, för dom som gjorde dethär mot dig är inte ens värd dina tankar nå mer ;) ut och samla in några andra som kan fånga ditt hjärta, lovar dig att det kan du lyckas med! önskar dig all lycka till! puss på dig!

 

snygg tröja:) vart kommer den från?

svar; visst är den ;) hehe tack! den kommer från ginatricot, dock så är den köpt för väldigt längesen så den finns nog knappast kvar nu idag.

 

älskar din blogg fast du bloggat så kort stund :D du är jättefin!! jag undrar en sak ,lite random kanske men vilken/vilka parfymer använder du?<33kram hilda

svar; aw, det värmer! tacktack! :) random frågor gillar vi! hihi, här får du bilder på dom jag använder mest;

 

95485_dkny_be_delicious   

DKNY           

 

p122313_hero_1159085803_1173638102_61849459_157206755

britney spears

 

hoppas ni blev nöjda med era svar!

och glöm inte att ni även kan ställa frågor till mig *här*

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0