sjukhuset!

tjena blogggen och mina söta läsare! vaknade precis och man kan verkligen säga att jag är stressad nu. ska till sjukhuset och snacka med några hjälpare till mig osv, ååh palla dom..dom suger rentutsakt, för mår jag bra nu efter minst 1års hjälp? noway. ingenstans! så usla är dom.och dom ska man kalla "experter"jotjena...fast nja,kanske bara inte har funnit rätt hjälp och väg till mig ännu.gah, allt är så rörigt för mig,men jag drar dit och får hoppas att jag har ett leende på läpparna då jag drar hem, att dom lyckas lätta till det lite i mig. anyway,ska klä på mig och rosta mackor som sedan ska smälta i magen hehe. så har inte tid å skriva mer nu men jag hör självklart av mig senare in på dagen. slängpussar!! och ha trevlig ny vecka :)

bella (18)
this time,
I'll do it
ultimately, my strength prevail
and the power over myself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0