sjukchey -.-

gomorgon bloggen och mina fina bloggläsare! pappa väckte mig precis ba för han tyckte jag sov för läänge men herregud? tolv är ju ingenting. elle om man bortser att på en skoldag är halva dagen borta vid denna tiden, hehe men whatever, ledig juuu! iaf, fyfaaan va ont i halsen jag har, smärtan är förfärlig när jag sväljer....wiie, kul att man är sjuk nu då :( bara å knarka massa halstabletter! och tare lugnt. tror de blir mycke filmtittande för min del idag, hade tänkt å kolla på alla tre schreck (stavning?) filmerna, va ett tag sedan och dom är ju så klockrena haha! men ska göra lite frulle till mig nu, känner doften av nyfärskt bröd, kanske har bästa papii som vanligt handlat de, *hope-so* men vi hörs senare, pusssss

 

morrn_1203322131_1752656


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0