sanningar om mig själv

visste-ni-att_115380468_150435485

..jag mår som bäst när jag dansar till dunkande musik bland härligt folk. 

..jag har opererat mina urinvägar för jag har haft stora problem med dom.

..jag har väldigt svårt för att bli kär.

..jag har en sjukdom.

..jag säger oftast något, och tänker sen

..jag tror på spöken :|

..jag är tokig i färgen rosa, så otroligt söt färg, ljusrosa är finast! 

..jag är 163cm 

..jag har aldrig haft vad jag kan kalla ett seriöst förhållande.

..jag kollar på film varje kväll innan jag går och lägger mig.

..jag hatar kolsyratvatten, usch det är asäckligt ju

..cola gillar jag inte värst mycket heller för den delen

..men sprite är jag förälskad i och beroende av

..jag är fett intresserad av flygplan, haha

..jag älskar killar med helgröna ögon hihi

..jag har riktigt svårt att ta mig upp ur sängen om mornarna

..jag tror på ödet

..jag pratar väldigt mycket (när jag är på humör)

..jag blir sällan nöjd över något jag gjort.

..jag har fått förfrågan av en filmproducent i "tre vänner", (bolaget som gjorde filmen "snabba cash"), om en filmroll. så i vilken film som helst hädanöver kan jag bli en utvald skådespelerska. ska kanske på provspelningar osv. älskar skådespeleri! å fett coolt att dom fråga mig ju.asööm!

..att jag ska fixa mig nu och sedan kila iväg till min pappa.

ja där fick ni några sanningar om mig. pussss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0