naattinatti

godkväll everybody! här sitter en sjuk,trött och sliten bella och skriver med en massa trevligt folk på facebook men nu ska jag skriva herå till alla å dejta min säng ist :D ta mig en liten tuplur med musik i öronen, hehe och slippa lida av all min smärta jag bär...soft. himla mycket kärlek till att sova alltså <3 får hoppas på att all min verk är försvunnen imorgon när jag vaknar vilket inte är sån stor chans att den gjort..precis blivit sjuk så. anyway, avslutar detta inlägget med en godnattpuss och en bild!

tumblr_lnmgpa4P901qgv33go1_500_large


Kommentarer
Postat av: isabella

åh älskar din ipod, dom har väl slutat sälja just den?:(

SV: aa, visst kan jag det!:)

2011-09-19 @ 15:47:54
URL: http://bts.webblogg.se/
Postat av: Elin

Hej där sötnos, vill du göra ett länkbyte? ;)

2011-09-19 @ 15:48:10
Postat av: Sofia Zuaw – Fashion blog

Fin blogg! Vart är ”ögonbindeln” från? Kram :)

2011-09-19 @ 15:48:48
URL: http://admin.nextinfashion.se/sofiazuaw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0