morgonupdate

moorsningkorsning! vaknade nyss jaa, eller har hunnit fått i mig lite frulle; en macka med te. en good news, halsontet börjar slockna, har inte alls lika ont nu längre. huuur skönt??!?! chill. men förkylningen håller i sig och verkar trivas bra i farten. *suck*! lite senare idag ska jag till mamsiii, måste packa lite grejor och så innan vilket suger när man har skillda föräldrar. jag vill liksom föra över alla mina kläder för att få välja mellan dom jag har oavsett hos vem av dom jag är hos så för mig blire å packa typ hela garderobisen, hoho kan bli jobb det. eller så kör man gamla stylen, ba vräker i dom i resväskan, hm låter smidigare det. japp! å ikväll ska jag få långmjuk och skön massage, underbart! :) känner att möra jag behöver det faktiskt! väldigt passande. men nu ska jag drunkna lite smått i min onepiece, seeeya later sunshines! pussselipuss

massage_138204836 (1)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0