keep reading!

tjenamorrs sötnosar! *happy-face* ba för statistiken är runt 100besökare fast detta bara är min första dag. hihi nice, fortsätt kika på min blogg så är du söt. på tal om annat nu, filmen rullar mot sitt slut nu, ligger här i min säng och är förälskad skulle man kunna säga, hehe (a) svårt å gissa i vem elle? njaa förmodar jag inte. min hjärna slocknar av när som helst känner jag, trött å mör som världens gamling! ska ba se slutet av filmen och sedan drömma mig bort till en värld där jag och justin existerar med varandra, håller varandras händer, kysser varann, skrattar med varann osv. if dream becomes true.. eller om jag slapp vakna upp ur drömmen vilket jag alltid gör:( men ska luta min fokussion på filmen nu. godnattpuss!

asuuum låt med justin och chrisbrown. två grymma artister i en smäll, wow! massa kärlek till den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0