grym film!

im hooome now! filmen va gryym, så himla bra! hehe är tokig i ungdomsfilmer, och detta va typiskt en sådan. himla sorlig va den...grät floder typ haha :( medkänsla kallas de....kunde inte unvikas, va helt insatt i filmen. så sjukt bra alltså!! för att va en svenskfilm främst. ni som sett den, håller ni med mig? och ni som inte sett den, den är ett måste att see!! ni kommer knappast ångra er. ojoj, vad jag gilla den. ah! haha slutsnackat om det. well, det va väldigt mysigt att spendera denna lördag med mamsen min! inte ofta det händer att vi umgås tillsammans på det här viset. så det va mysmys!! söndag nuju, vilket betyder att iphoneskal-tävlingen ska avslutas, hehe passpå nu att vara med, klicka HÄR. avgör vilka två som vinner när jag vaknar. nu ska jag svara på kommentarer och va social med en snygg kille på msn så sätter punkt här. pussss! hoppas ni hade/har en toppen kväll/natt! love to you all! :) 
IMG_5092
jag älskar dig mamma

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0