godmorgon

vaknade nyss! och klockan är 12? men det är inte alls sent imed att jag inte somnande förän runt 4-5 på natten. haha jag va sjukt trött så jag la mig i sängen, blunda, räkna får hahaha(?) och sedan så börjar min hund skälla å väcka mig osv, han va pissnödig. så jag tog en promenad med honom så jag slapp hans jävla liv. japp. va ensam hemma hos mamii hon va i stockholm på nånting anyway, lyckades somna sen tillslut. idag är det fredag, enligt vissa " wohoooow äntligen fredag " men för mig spelar de ingen roll, är ledig helatiden ändå så att. känns fan tråkigt att inte gå i skolan, förr hade man domdär vardagsrutinerna och va med härligt folk at school och massa. nu känner jag mig jävligt ensam haha :( medan alla är där. men ändå så skulle jag inte klara av att gå där, sjukt skarpa koncentrationsvårigheter som ingår i min fucking sjukdom. plus att jag redan tänker för mycket helatiden, renarama kaaaooset in my head och hjärnan är överarbetad buhuu. well, ska keka lite glass med maränger nu! bästa frullen ju. eller njae, inte så nyttig men ibland får man fan unna sig lite. seeeeya later babes! 
familj (17)
oldpic på mig och mina underbaara hund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0