du är värd det allra bästa

tjena mitt bena mina kära! sitter justnu bekvämt i min soffa med datorn i knät och är ett stöd för en stackars tjej som har ett litet problem. finns alltid till hands! folk brukar faktiskt säga till mig att jag är en bra lyssnare. hihi. vill faktiskt bli psykolog när jag blir stor, ska satsa på det ithink! dels eftersom jag själv går egenom och har gått egenom tuffa stunder i mitt liv så man lär sig ju. idag är jag starkare än någonsin! vore jag inte det skulle jag gett upp pga min otroligt utslitande sjukdom för längesedan. thats it. iallafall det jag vill komma fram till nu är att jag jättegärna ställer upp för er mina läsare ifall du grubblar över någonting eller så för jag vill bara ert bästa!, så vill du snacka av dig med mig och få ett värdefullt svar tillbaks så kan du skriva den anonymt i en kommentar eller så kan du även nå mig på;[email protected]. maila mig där eller vad som helst :) glöm aldrig att du är minst lika värdefull som alla andra! puss

rubbet (93)rubbet (95)


Kommentarer
Postat av: jossan

Hej sötnos, gillar din blogg jättemycket vill jag börja med att säga :) eller ett annat ord:älskar den! och nu fram till mitt problem….Jag har länge vart kär i en kille, vi har träffats och hållt på med varandra men sen kommer min bästis in i bilden, hon säger att hon också gillar honom, och de träffas och så där nu,han har dissat mig för henne och jag är olyckligtkär…förstår inte att min bästavän kunde göra något så här mot mig, pratar inte med henne längre och inte med han heller efter denna händelsen. känner mig utanför nu och jätte avundsjuk. mitt hjärta är krossat och jag har nog aldrig mått sämre. det va dom två jag levde för och nu har dom pajjat mig,mår skit nu,vet inte vadjag ska göra, hur ska jag lösa situationen snääälla hjälp mig,du verkar så omtänksam av dig pussochkram hoppas du svarar<33

2011-09-19 @ 16:33:31
Postat av: ♥ Roxana Pena ♥

sv;

Tack så jätte mycket! Din blogg är fin med! Allt bra med dig?:)

2011-09-19 @ 16:34:15
URL: http://roxanapena.blogg.se/
Postat av: ebba

detsamma! :D

2011-09-19 @ 16:34:42
URL: http://lederuuds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0