dagens osv

tjenispeeenis everybody :D händer rå? själv så kom jag precis hem. jag har vart på stan, först på någon "kinesologi" sak, fick massage och gjorde avslappningsövningar osv, fett skönt! sån behandling behöver jag som inte tål stress och är stressad helatiden fasten jag inte är det till ngt, haha knas..men ett syndrom av min sjukdom bara. känner mig faktiskt mindre stressad nu efteråt den där behandlingen, så de najs! ska dit nu 1 gång i veckan,behövligt. jag ligger ner och hon som jobbar me det, trycker på några behövliga punkter på min kropp! haha komplicerat men det är hennes jobb soo hon kan sin grej. iaf, efter det så kekade jag på en pizzeria, INTE bra bellsi....ska ju sluta va onyttig av mig hm..det höll ju lääänge, fast ne.. bara för det tänker jag ta mig en raskande promenad snart och bränna bort skiten. ja det e jag allt värd! har knäppt lite bilder på min outfit todaay, here we are;
oout
wooooups, här ploppa två bella upp ;) 

outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0