LIFE IS A BITCH

tjenare godingar! jag kom in för en liten stund sedan efter att ha varit ute i de fina vädret hela dagen, så härligt! :D nu har jag fått lite färg + att jag fått massa fräknar, hehe.. fick nyss en ångestattack så andan slutade fungera & jag låg helt jävla medvetslös på backen & de kändes som att jag skulle dö, fruktansvärt men nu ere bra.. det ingår i min sjukdom så e rätt van endå.. har fetaste verken i magen nu också så blire inte bättre snart får jag väl fara in till sjukhuset för att se vad det är, så det inte är nå allvarligt. men nu ska jag ringa en kompis & snacka lite så jag uppdaterar er senare heltenkelt. pööööss, hare bäst
gammalbild men ungefär så många fräknar har jag nu

Kommentarer
Postat av: I

Jätte söt bild!

2012-05-22 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0