I answer u!

tänkte svara på några frågor jag fått innan jag går & lägger mig. här nedan har ni dom. godnatt fina ni!
svar; nej det är inget jag funderar över, trivs så bra som brunett!
 
svar; kommer inte ihåg men på bikbok tror jag! :)
 
svar; nej det är de inte. det är en inspirationsbild från www.weheartit.com
 
svar; jo det skulle jag kunna ha, det kommer nog såsmåningom!
 
svar; jag har en OCD/depression-sjukdom.
 
svar; bra fråga, vet inte riktigt. har inte hört så många roliga.
 
svar; men neeeeej tim.. jag ägde ut dig! varför vågar du inte bara erkänna det?!?!?
 
svar; varför undrar du? hon heter Vendela.

Kommentarer
Postat av: emmalindblom.

Nu är veckans blogg vinnaren utsedd. Kika in för att kolla om det blev du och anmäl dig gärna till nya Veckans blogg tävlingen :)

2012-12-10 @ 08:59:43
URL: http://www.nattstad.se/emmalindblom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0