vem är jag?

tänkte berätta lite om mig själv nu. :D
 
jag heter isabella nyqvist men kallas hemskt gärna bella eller bellsi, hehe. jag är 17 år gammal alltså född 1995 och bor just nu hemma hos min mamma i en håla med namnet enköping. men nästa vecka flyttar jag in på ett behandlingshem i uppsala, varför det? jo för att jag lider av en sk. " OCD - sjukdom " som innebär att jag har enorma tvångstankar vilket är väldigt tufft och jobbigt för mig och som påverkar mitt liv otroligt mycket. har lidit av denna sjukdomen i flera år nu och går i behandling för att få bort den och för att bli helt frisk. anledningen till att jag ska in på ett behandlingshem är för att jag ska behandlas varje dag och få expert hjälp så jag blir frisk fortare. har tidigare i mitt liv varit inlagd på bup och sjukhuset ett antal gånger men det har inte riktigt hjälpt mig så bra så jag hoppas verkligen att detta behandlingshemmet ska vara vettigt för mig och att det kan hjälpa mig bra. förövrigt så är jag rätt grym på att " fejka mitt mående ", dom flesta ser mig som en glad tjej som är mycket social av sig, hihi. man ser inte utåt på mig att jag lider av min sjukdom för jag har ofta ett stort leende på läpparna men det är fejk. jag är en otroligt stark person och bara för det så lyckas jag dölja mitt mående mycket fastän jag har det fruktansvärt jobbigt inom mig. sjukdomen hindrar inte mig från att leva livet. visst, jag spenderar mycket tid inne på sjukhuset men whatever, jag försöker leva livet på andra sättovis också, lever ett typiskt tjej tonårs liv, hehe.. ja, vad det nu innebär. smink, styling, shopping osv. ;) love it trotts sjukdomen! justnu går jag inte i någon skola men ska börja i en skola så fort jag flyttat in på behandlingshemmet nästa vecka. ni får hänga med mig i mitt liv då, för jag kommer kunna blogga där borta. nice va? :D det va lite om mig. har ni några frågor är det bara kommentera så svarar jag på dom! pusssss

Kommentarer
Postat av: Julia Sundqvist - Fotoblogg

sv: tack :)

2012-10-06 @ 12:32:34
URL: http://sukkis.blogg.se
Postat av: Irma S

Fin blogg du har med. :)
Kram

2012-10-06 @ 15:11:32
URL: http://bitchyitchy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0