SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL3

sista delen av frågestunden kommer här
hoppas ni nöjjer er med svaren!
 
 
 
vad e det bästa med att blogga?
- att jag får skriva av mig, dela med mig av mitt och alla fina kommentarer jag får. 
 
Vad tycker du om mig?
- du är en riktigt go person jennifer som dessutom är grymt fin!
 
tar du åt dig av dumma kommenterar?
- oftast inte!
 
Varför ska du flytta? Började läsa din blogg igår så vill veta lite
- för det första, super roligt att du börjat läsa min blogg! 
jag ska flytta för att jag har en OCDsjukdom som ska behandlas + lite annat.
 
Hur får man så fin kropp som din?
- hehe jadu.. man tränar 4-5 gånger i veckan och försöker äta nyttigt ist för onyttigt.
dock kan jag inte direkt påstå att min kropp är fin men aa
 
Vad är viktigast med en kille?
- att han har bra personlighet heltklart!
 
Föddes du snygg?
- haha nej, va tjock och ful då jag föddes.
har blivit snyggare med tiden för att jag fixar mig osådära! ;)
 
Hur många har du legat med?
- tycker inte du har någonting med det att göra men inte två siffrigt iallafall.
 
skäms du inte över att skriva om din sjukdom osv?
- absolut inte, sticker gärna ut med den. skäms inte ett dugg faktiskt!
" It's okay not to be okay "
det är sånhär jag är, that's it.
 
vilken mascara använder du? sjukt fina ögon har du!
- använder flera olika, det varierar. tusentack! 
 
Kollar du på tv? isåfall på vilka program?
- ibland men väldigt sällan.
det finns några program jag följer förtillfället och det är:
♥ efterlyst (ett måste!!!!)
♥ x-factor
♥ underbart är kort
ja, det är väl dom!
sedan händer det ofta att jag kollar på filmer på filmkanalerna.
 
är du lycklig?
- nej det är jag inte..
 
erkänn jag är bäst?
- nästbäst tiimis, eftersom att jag är bäst! ;)
 
Är du nöjd med dig själv?
- på sättovis!
 
Har du enköpings största blogg?
- det har jag ingen aning om.
 
5 finaste 96 tjejerna i enköping?
- det kan jag inte svara på eftersom att jag knappt vet några eller har sätt nån på länge.
( eftersom att jag inte hänger eller är så mycket i enköping )
 
5 snyggaste killarna 96-95-94 i enköping?
- vet inte det heller.
 
Vad tycker du om mig älskling? /marlene
- du är fan obeskrivlig men måste jag beskriva i ord så är du verkligen en äktavän till mig.
finare personlighet får man ju leta efter och även ditt utseende, så grymt vacker gumman! 
du ställer alltid upp och finns där för mig, kan verkligen snacka om precis ALLT med dig!
hahaha vi har alltid så mycket att snacka om, you know ;)
du är så himla härlig och go, med andra ord så otroligt underbar. 
älskar dig så jävla mycket ♥
 
Gjorde det ont att pierca tungan eller efteråt?
- det kändes knappt då jag piercade den eftersom det gick så fort men sedan efteråt gjorde det ont för då fick jag värsta svullanden som varade i några dagar, de kändes inte skönt asså men sedan efter ett tag så försvann det ju så de va endå värt det för tungpiercing är ju bara för läckert!
 
Hur känns det nu efter att du har haft den ett tag?
- märker knappt av den nu.

Kommentarer
Postat av: Toppbloggare

Vill du öka dina besökare? Gå till http://www.toppbloggare.com/ och bli VIP-bloggare nu!

2012-10-09 @ 11:08:36
URL: http://www.toppbloggare.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0