remind yourself that it's okay not to be perfect

hoppas ni haft en bra dag goingar & att ni mår mycket bättre än vad jag gör! idag har jag bara deeeeeegat hela dagen i min säng framför datorn, mobilen och filmer. är somsagt sjuk och allmänt seeeeg så orkar inte göra något typ. ligger justnu i soffan och glor teve, kollar inte på nå speciellt förtillfället, väntar in mitt absoluta favoritprogram efterlyst, alltid så spännande!! måste gå och lägga mig efter det för imorgon blir det upp tidigt för att hälsa på behandlingshemmet jag ska flytta till i helgen eller när det nu blir. har faktiskt aldrig hälsat på där förr så är en aning nervös hehe men det ska nog gå bra får man hoppas på!! känner mig rätt taggad iaf och håller tummarna på att personalen och även de sjuka ungdomarna där ska vara trevliga ;) måste börja packa inför flyttningen också, ska nog börja lite smått redan nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bella, du är så sjukt snygg ska du veta! en jätte fin tjej :)

Svar: åh tusentack! de värmer :')
isabella nyqvist

2012-10-10 @ 20:27:51
Postat av: moufieeh ♥

sv; tack detsamma! :)

2012-10-10 @ 20:33:46
URL: http://moufieeh.blogg.se
Postat av: angelica

snygga shorts! :D och du är grymt fin :)

Svar: visst är dom snygga, älskar dom!åh tack så mycket :')
isabella nyqvist

2012-10-10 @ 20:40:30
Postat av: Anonym

riktigt söt är du!

2012-10-10 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0