I answer u!

svar; det va ett jävla tjat om detdära ögat, haha! jag har ingen aning om vart det kommer ifrån i " grunden " men jag hittade iallafall den inspirationbilden på en tumblrsida. vet inte ens vem pretty little liars är?
 
svar; haha ingen aning faktiskt.. har haft instagram ett tag så har det bara blivit så :)
 
svar; visst är det fint! det är köpt ifrån h&m faktiskt :D 
 
svar; aw :') 
 
svar; det skulle jag kunna börja med, funderar på det faktiskt!
 
svar; åh vad gullig du är! fan vad glad jag blir!! tack så jätte mycket :') de värmer så otroligt. uppskattar verkligen att du gillar min blogg så mycket som du gör gullet! ska fortsätta blogga för din och andras skull. puss på dig ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

"det va ett jävla tjat" haha skön du är ;)

Svar: hahaha de va ju de;)
isabella nyqvist

2012-10-07 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0