whaaaaazzaap

godmorgon finani! drömde flera as konstiga drömmar inatt, knaas. & för ungefär en halvtimme sedan vart jag väckt av att nån dryg jävel ringde doltnummer till min lur, haha snacka om nolifer & ringa men inte säga ett skit, folk verkar ju ha kul alltså?.. & nu jag har precis ätit frulle åså nu deeeegar jag bara i soffan & underhåller mig med att kika på "Jockiboi och Widerstedt Show", snacka om underhållande & dumma dom är haha, så klockren! ni har den här nedan om ni också vill kolla på den. wellwell ska fokussera mer på showen nu, bloggar mer senare. pusselipuss, hare bäst!

Kommentarer
Postat av: lalala

din blogg äääääääääääääger

2012-05-15 @ 14:41:17
Postat av: Josefine

Hahaha,vilka idioter!

2012-05-15 @ 14:58:47
URL: http://theblackcherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0