tisdaaag

godmorgon sunshines! vart väckt av min hund alldeles nyss, han slickade mig i fejjset haha härligt att bli väckt så.. weeeell, vädret ute är kanoners så humöret är på topp! ska keka frulle nu & sen sätta på mig träningskläderna för att sedan gå ut & powerwalka & träna lite annat som armhävningar, situps osv. ja, jag satsar på en snygg kropp inför sommaren & det är inte alls långt kvar dit så nu ere bara att köötta på! glöm inte frågestunden här under som fortfarande är igång nu. seeeeya later, ha en najs dag allesammans! kärlek till er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg brud

2012-05-08 @ 10:12:05
Postat av: Elin

sv, du med!

2012-05-08 @ 10:17:51
URL: http://melins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0