kollar hockey

degar i soffan justnu framför teven där hockey VM spelas, det är sverige mot danmark för er som inte visste det. hejaheja sverige!! va i globen på deras match live i lördags, det va skitkul! hockey är ingenting som brukar intressera mig men nu på sista tin har jag börjat tycka om det, hehe.. så nu ska jag uppmärksamma spelet, tänkte bara uppdatera er lite snabbt. får se om jag skriver mer idag annars hörs vi imorgon! pusselipuss
UPDATE: 4-0 till sverige och matchen är precis börjad, wooooohow va grymma dom är!!
*stolt svenne*

Kommentarer
Postat av: Alice Neneh Fye

det är bara bra, vad har du gjort idag? :)

2012-05-07 @ 20:23:48
URL: http://aliceneneh.blogg.se/
Postat av: Alice Neneh Fye

jag har också bara chillat :) inga läxor! sååå skönt!

vad händer imorgon då? :)

2012-05-07 @ 20:28:21
URL: http://aliceneneh.blogg.se/
Postat av: anonym :$$$

Bella, du ska veta att jag är avundsjuk på hela dig. du är typ världens snyggaste tjej och verkar ha ett hjärta av guld :$ önska jag va dig.. du är så stark också som orkar leva med din sjukdom, fan vad jag diggar dig!! Älskar din blogg sjukt mycket, bara för du driver den. vill inte säga vem jag är men jag är en beundrare till dig ska du veta (a) Puss och kram

2012-05-07 @ 20:31:27
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Åh taack, detsamma ^^ Allt bra? :D

2012-05-07 @ 22:12:51
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0