I'll be fine just not today

idag är en sånhär tråkig dag då jag bara stannar hemma & myser med mjukisarna. vädret suuuuger världens längsta.. fan va det gör mig mer deprimerad än vad jag redan är -.- skulle egentligen till stockholm idag men fkingvädret hindrade mig så jag hoppas det blir finare imorn så jag kan dra dit då istället annars blir jag fan lack för jag är hur sugen som helst på att shoppaaaa. well, tror jag ska hjälpa mami med att baka senare, hon fyller år snart så ska väl baka massa inför det och jag är värsta mästerbagaren ni ska bara veta ;) haha skämtåsido. men ska gosa lite med min hund nu, uppdaterar senare baby's! haree bäst, pussssss
TUUUNG låt yao

Kommentarer
Postat av: Tatiana

Hoppas du mår bättre nu gumman, länge sen vi snackade. Du e sjukt stark hjärtat! Dina föräldrar borde vara stolta över dig!

Hör av dig när du ska till stockholm så kanske vi kan träffas någon dag? Puss <3

2012-05-09 @ 13:55:24
URL: http://tmmk.blogg.se/
Postat av: Anonym

bella, jag lovar dig att en dag kommer du må helt bra igen, kämpa på bara! sköt om dig, kram <3

2012-05-09 @ 14:18:16
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

Hej!

Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?

Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!



Tjuvkik på två erbjudanden, du får följa med till Globen gratis och se Roxette uppträda samt att du kan få en Milk & Honey Gold Shower Gel helt gratis! Hojta till som sagt för mer information!

Kontakta mig via bloggen eller på min mail: [email protected]



Du kan även välja att vara kund hos Oriflame!



Du kan även välja att vara kund hos Oriflame

/ Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna

2012-05-09 @ 14:54:55
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Nicole Dahl ♥

fin blogg!

allt bra? :)

2012-05-09 @ 15:21:29
URL: http://nicoledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0