SOC MÖTE OSV.

har vart och snackat med soc idag om lite grejer, flyttar nog snart.. åååh vill inte lämna min hund, min syster och pappa här hemma och såklart mina vänner.. kommer sakna dom för mycket om jag flyttar ner ända till skåne fast det är inte bestämt ännu, de försöker hitta något bra ställe närmre så vi får se hur det blir med det, bor ju hellre närmre såklart så mina näraokära slipper åka så långt för att hälsa på mig. ååh, papi vart värsta ledsen på mötet idag för jag blev det, snacka om känslor som väcktes upp för honom, enda gången han har gråtit i hela sitt liv är typ på grund av mig nu i min svåra period.. naaaw, ser verkligen hur han lider med mig.. bara för jag har världens bästa pappa som jag älskar mest i hela världen. blir ännu ledsnare av att se han ledsen så allt blir helknas haha :( jaja.. nu är jag nyss inkommen och väntar på mat, magen bara skriker hehe har blivit väldigt dålig på att äta på sistonde så har rasat massa i vikt, najs de men ändå ickebra.. så nu får de bli skärpning, måste sköta den ätbara delen bättre så jag inte mår ännu sämre både psykiskt och fysiskt, speciellt börja keka grönsaker uuusch va vidrigt men jag har massa brister så de behövs verkligen. har inget mer att skriva nu så vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snygg !

2012-01-15 @ 12:43:06
Postat av: markus

du är så jävla fin Bella, de ska du veta, en av de finaste brudarna i världen, så är det bara! <3

2012-01-15 @ 12:55:17
Postat av: lisa

skit fin blogg!

2012-01-15 @ 13:09:34
URL: http://lisakung.blogg.se/
Postat av: Anonym

förstår inte varför just du av alla mår dåligt du som är så otroligt fin :(

2012-01-15 @ 13:18:18
Postat av: Sis

Fuck vad jag kommer sakna dig min ängel.. <3

2012-01-15 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0