till min bästavän - du vet vem du är.

ÅH, vad jag saknar oss och dig bestiiiz. du är bäst, det vetu själv att du är. min fina ängel..
du har alltid stöttat mig speciellt nu i mina värsta stunder och alltid varit en god lyssnare
du är den tjejen som jag kan snacka med i absolut alla lägen och som alltid stått vid min sida.
antingen gråtter du tillsammans med mig eller så torkar du bort mina tårar
och får mig att asgarva av dina cpiga skämt. du har skönaste humorn, så lik min egen haha..
och du har talangen att alltid få en på bra humör, en insida som strålar rätt ut.
sedan den dagen du kom in i mitt liv har det alltid varit något som lyst i allt mitt mörker.
du betéer dig alltid som en äkta vän och jag tvekar inte att jag kan lita på dig till 110%.
jag tycker det är så fruktansvärt synd att jag mår som jag mår och att vi inte träffas lika mkt längre..
för en sekund utan dig känns som en evighet och då kan man tänka sig nu efter all långa tid,
men jag lovar att du kan vänta på mig, vänta tills jag är hos dig igen
och vi kan dela ännu mera underbara minnen. jag kämpar för dig, dag ut som dag in
jag tänker aldrig någonsin svika dig, trust me, det gör jag bara inte.
du gör mig trygg och med dig kan jag alltid vara mig själv och trivas så bra med det.
vill bara att du ska veta att du betyder oerhört mycket för mig och att du gör mig hel.
jag älskar dig över allt annat och mer än så, underbaraste du!
du & jag till döden och ännu längre än så. min bestis föralltid♥

Kommentarer
Postat av: viktoria

hej!,vad vill DU ha mer av i min blogg?

skulle bli tacksam för svar, vill göra det så kul att läsa min blogg som möjligt så kom med förslag om vad du saknar och vill ha mer av i min blogg :)

(förlåt om du inte gillar dessa kommentarer)

kraam

2012-01-13 @ 22:44:56
URL: http://viktoriasslife.blogg.se/
Postat av: MariaP

fin bild:)

2012-01-14 @ 10:11:45
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: saga husberg

hur många läsare har du? :) kram

2012-01-14 @ 16:11:09
URL: http://sagahusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0