there's got to be just more to it, than this

har precis fräschat till mitt rum som såg ut som värsta bombnedslaget, så nu är det inte stökigt längre. åh, känns grymt skönt att ha det gjort! hehe.. men det lärju bli stökigt lika fort ändå, varför fan finns en garderob för när golvet finns, helloo!?!? haha. ska kila iväg till mamsen om vilken minut som helst. saknar redan min lilla bebis, min vovve jag snackar om. ska gosa lite med honom och så lär jag väl knäppa på en massa filmer att underhålla mig med denna tråkiga, regniga dagen. usch på vädret asså. igår snöa det en massa å nu regnar de så det blir blött och äckligt, nej fy! känner att jag har lite brist på liv när jag sover hela dagarna och vänder på dygnet helt, måste göra något åt det. men nu ska jag fixa mig lite och sedan kilaiväg. hare bäst finani och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: dääni

Hej skit fin blogg :)

2012-01-02 @ 15:14:15
URL: http://daanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0