SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL2

känner du folk som mår likadant som du som du kan prata med?
- absolut, flera stycken vilket är otroligt skönt!

Har du platt hår eller plattar du det?
- jag plattar det. har självlockigt vilket suger världens längstaa

Vilken plattång isåfall?
- denna läckra och braiga:



går du i nån skola fast du är sjuk?
- ja men inte precis nu! måste må bättre först för att ha tillåtelse att gå där.
har justnu en väldigt överarbetad hjärna redan så har en liten time-out.

Hur lång är du?
- 163cm sist jag mätte mig vilket va ett tag sen men antar att jag inte vuxit så mycket sen dess heller så runtomkring där nånstans.

hur mycket väger du?
- 54 äckliga kilooon

är du nöjd med din kropp?
- den duger väl men hade kunnat vart mycket nöjdare om man säger så.

vilken bh storlek har du?
- är det så viktigt att veta så oook, jag har 75B/C

Vad får du all din inspiration ifrån?
- my head och weheartit

Hur kallar du din "stil"?
- min alldeles egna.

Tack för en toppen bra blogg, tycker dock att du ska uppdatera mer fast du inte har lust, hihipuss !
- varsegood, ingen orsak hurrudu! haha, hur ska det gå till. jag tänker inte uppdatera om jag inte har lust direkt, så sorry. :*

Var skulle du helst vilja bo, i vilket land? och varför?
- i något land där det är varmt året om och inga vidriga minusgrader, typ som thailand eller florida, miami i USA vore inte fel!

Hur sköter du din kropp så den är så ruggigt snygg, ge mig tips, drömmer om din kropp förfan
- hoho, dagens skämt eller vad? min kropp är inte ens speciellt snygg. vad jag har gjort för att få den såhär?
har kekat massa onyttigt och snålat med träningen nu på senaste tin, annars powerwalkat en timma i streck everyday.
and here I am with this body..

Favorit mat och godis och färg och nummer?
- mat: heltklart pappas spagetti med köttfärssås. godis: BRIO. färg: lätt roooosa!!. nummer: 8 och 16

Vem har du som förebild och varför?
- Miley Cyrus för att hon är förjävla baaaall asså, hon har liksom allt: utseendet, sångrösten och personligheten.
diggar henne skarpt! skulle absolut inte va fel att byta liv och kropp med henne, nej inte alls.


Musiksmak och favorit artister?
- jag skulle kunna kalla min musiksmak: allmän. gillar all sorts musik typ förutom hårdrock, det fuckar mina öron.
föredrar detdär lilla extra, rap, speciellt svensk rap. öööörongodis till fullpott! har dock ingen favvoartist som jag nämnt tidigare.

Världens finaste tjej och kille? välj bara en!
- Miley Cyrus måste nog toppa den listan som världens finaste tjej. och kille, ehm.. Justin Bieber kanske ;) äsch, finns ju massa.

superfin blogg!
- tusentack gullet!

Favoritaffär i Enköping?
- H&M, Åhlens och Selma.

Shoppar du och köper saker ofta?
- rätt så!

vad brukar du göra när du är med en kille? är du blyg av dig eller inte? du verkar vara en tuff chey
- haha jadu, jag brukar göra allt möjligt med dom som en vanlig kompis bara och är det någon jag gillar mer än så,
blir det väl mycket myspys hitodit. jag kan inte påstå att jag är värst blyg av mig,
är nog mer den som står i centrum och som kacklar på som bara den utan att bry mig eller tänka mig för. hehe..

vad är din högsta önskan just nu?
- heltklart att bli frisk och få ett liv utan besvär och problem.

tror du på gud eller nåt sånt?
- nej det tror jag inte. inte längre.

vilka syndrom skapar din sjukdom?
- oj, det är så många. dels, koncentrationsvårigheter, överdrivet med tvångstankar, alla depressionsymptomen, värdelöshet, psykos mm.

har du vart med om nåt tufft i din liv som påverkar ditt mående?
- nej faktiskt inte. det va bara en sjukdom som tog över mig sådär, likaså som man bara kan få canser helt plötsligt..
livet är orättvist och vissa drabbas av fruktansvära sjukdomar.. jag är en av dom alla. TYVÄRR

Tycker du att du har en stor rumpa och stora bröst?
- inget jag brukar bedömma sådär men folk brukar säga det, haha.

hur många har du hånglat med under samma kväll?
- över 10 stycken på gothiadiscot förr, höhö.

anser du dig vara bra på att hångla?
- haha, inte fan vet jag, det får väl dom jag hånglar med avgöra. tsss

är det lätt att hångla med tungpiercingen?
- inte så komplicerat. ungefär lika som om man inte har den. inte tänkt på direkt, hehe.

tycker killar om att du har den när du hånglar me dom?
- haha ingen aning. fråga dom

TV/DATOR?
- datorn!

FAVORIT TVSERIE GENOM TIDERNA?
- One tree hill, OC och the secret life of american teenage.

HUSDJUR?
- världens sötaste, finaste och snällaste hund, min lilla bebis. hihi


SMINKA DIG ELLER FIXA HÅRET?
- är jag tvungen att välja en utav dom så blir det nog att sminka mig.

Har du löshår eller är de ditt riktiga? hur som helst så är det jätte fint!
- det är mitt riktiga. tack så jättemycket du men nej fy, det är himla slitet så I don't like it.

vad tycker du om att folk ställer frågor om ditt sexliv ?
- jag tycker folket ska skita i att lägga sig in i mitt privatliv, folk som har för toom carebox,till ett ungefär.
HAHA lite så kul ere ändå men onödigt eftersom de inte kan förvänta sig svar om vad som helst.

Vart har du köpt denna snygga tröjan?
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=185679148191562&set=a.127959717296839.26573.100002484352923&type=3&theater

- en marknad i thailand.


Älskar du mig? (a) Varför ska du lämna mig här hemma och dra till Skåne, fy på dig gumman Kommer sakna dig för mycket.. hur ska jag klaramig. Hoppas du får det grymt där iallafall! Glöm aldrig bort att jag älskar dig av hela mitt hjärta min prinsessa <3
- klart jag gör, jag älskar dig mest mest mest min kära syster!
hehe, förlåt, kommer sakna dig som in i helvete, verkligen.. :(
men detta blir bäst för mig. du får hälsa på mig en massa, promes me babe? ♥

De bästa filmerna du sett?
- Titanic, The karate kid, Wild Child, Linas kvällsbok, Justin bieber never say never, jag saknar dig osvosv. massor!

vad tycker du är meningen med livet?
- meningen med livet är att kämpa och va stark dom svåraste stunderna och vänta in det goda,
sen när det goda kommer ska man njuta av det fulltut så länge man väl kan leva, med fina vänner.
gå i skolan är också en stor del såklart så man kan få utbildning senare i livet, börja jobba, skapa familj osv.
lite kortfattat vad jag tycker är mening med livet är väl ungefär såhär:
FÖDAS - FÖDA - DÖ .haha

vad kämpar du för nu när du har det som svårast?
- att bli frisk, såklart. och att kunna leva livet och må bra/bli lycklig igen och få frihet i mitt inre från alla syndromen.

Hur gammal är du?
- 16 jävla år

Hur länge har du bloggat?
- på denna sedan Augusti men sen så har jag drivit flera bloggar innan denna,
skapade min allra första blogg runt 2007/2008, då jag va fjortiiiiwz.

Varför började du blogga?
- läste andras bloggar och blev sugen att driva en själv! hihi

Hur länge tror du att du kommer blogga?
- inge tänkt så långt. det får vara så länge det varar.

Vad är det roligaste med att blogga?
- att få dela med mig av mitt och att skriva av mig.
även alla söta kommentarer jag får av mina fina läsare
och all den uppmärksammheten, att folk säger att de uppskattar de jag bloggar om känns grymt!

Vad är ditt drömyrke?
- polis

Vad tror du händer om 60 år?
- vad som händer mig? då är jag en rik pensionär som reser jorden runt och njuter av sista stunden i mitt liv.

Vad tycker du om min blogg?
- du har en mysig och väldigt intressant blogg!

Bloggförebild?
- passar på den. vet faktiskt inte, ingen speciell. mig själv får det bli isånnafall.

Hur tar folk omkring det med din sjukdom? Tänkte typ om någon kompis frågar om du vill åka iväg och bada eller något.
Och så säger du att du inte kan gå ut. blir de sura eller?
- haha nej, verkligen inte. det vet ju mycket väl om hur jag mår och accepterar det.

När tog du navelpiercing?
- i somras, helt själv. såklart vart den infekterad lika fort så jag va tvungen att ta ut den *suck*

Vart bor du?
- i sveriges närmaste stad, enköping.

Hur många unika besökare har du per dag?
- beror helt på min uppdatering men mellan 800-1000!

hur gjorde du din header/design, vilket program? skit snygg iaf puss
- i paint bara, den är verkligen ingen avancerad design. den va mycket enkel att dona ihop faktiskt.
hehe, tack så hemskt mycket, kul att du tycker det! pusselipuss

är du nöjd me din kropp? själv tycker ja den är grymt snygg
- inte speciellt, äsch vafan, den duger väl. inte värsta stolt över den eller så men trivs heltok bra med den ialf.
hehe, ahw, tack antar jag!

Sminkar du dig varje dag?
- nix, bara om jag ska göra någonting!

Hur lång tid tar det för dig att fixa dig på morgonen?
- väldigt fort, max 10 minuter.

När brukar du gå upp?
- nu när jag inte har skola och så att passa så stiger jag upp då jag vaknat, ungefär runt 11-12 tiden.
och när jag går i skolan går jag upp ungefär ca. en timma innan jag ska gå.

När brukar du gå & lägga dig?
- när jag blir trött, oftast efter midnatt.

Hur många bloggar följer du?
- det är ingen särskild som jag "följer dagligen" utan jag kikar in på vissa, nångång då och då bara.

Hur många timmar ägnar du framför datan/dag?
- jadu.. alldeles för många. beror helt på vad jag har att göra under dagarna men ca. 4-5 iallafall.
försöker minska ner påt.

hur tycker du en kille ska vara som man har ett förhållande med?
- han ska vara som min bästavän men ändå lite mer än så.

snyggaste outfiten på en kille?
- trasiga jeans, lite häng, keps och en stor tshirt med uringning. mjau

läser dina föräldrar din blogg?
- yes, det gör dom.

Ser du på dig själv som en trevlig och snäll person?
- jadå visst är jag de! :) behandlar folk som dom behandlar mig.

bästa sak du äger?
- måste nog vara min dator, hehe.

snyggaste killen i enköping?
- vet inte.

Kan man få ditt nummer?
- nej, skaffa ett eget förfan!

finns det någon kändis du inte tål?
- kissie om hon nu räknas som en "kändis".

finns det någon serie som du önskar fortfarande gick på teve?
- OC!!

Pullar du ofta?
- tycker inte du har någonting med det att göra!

Oh så fin du är!
- åh, tack sötis! du om någon är fin :)

Vad är ditt nyårslöfte?
- har bloggat om dom för någon dag sen, checka bara arkivet.

Vad brukar du alltid ha i din väska?
- this stuffs:



Vad heter din favorit affär?
- H&M divided.

Har du syskon?
- yes, två stycken. en hel och en halv.

Kan du ta bort musikspelaren som finns längst ner på din blogg? Den gör att din blogg laddar mycket segare!
- tack för att du sa till om det, vill ju självklart inte att bloggen ska bli segare pga det så den är borttagen nu!

Hur tror du att du ska göra med utbildning? Vad ska du bli osv?
- så fort jag är redo ska jag börja plugga och satsa på att bli polis.
gå polis högskolan efter gymnasiet där jag ska läsa beteendevetenskap som grund osv.

vad kollar du först på när du spanar in en kille?
- ögonen, håret och stilen.

ligga?
- nejtack det är lugnt.

Går du i skolan?
- inte nu nej.

Varför trycker du upp dina bröst och putar så enormt med rumpan på alla bilder? (: (inge illa menat)
- ett försök att göra killar kåta. vadfan annars?


sisådärja, då va alla frågor besvarade. hoppas ni är nöjd med svaren! puss

Kommentarer
Postat av: lisa

Tack hihi :) runt 100-150

2012-01-02 @ 13:48:48
URL: http://lisaaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så sjukt fin bella! tack så mycket för alla svaren :D

2012-01-02 @ 13:59:11
Postat av: Mr.säl

Är det sant att du fick spö i bollning, i grundskolan på elevensval? Du som var så duktigt på bolla :)

2012-12-03 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0