musikgruppen E.M.M.A från barndomen

HAHAH omg.. hittade massa jättegamla skivor när jag rensade i min hylla nyss, på musik som jag nötte med mina kompisar när jag va typ 10år om inte yngre än så. haha.. snacka om att minnen väcks när jag nu satte på låtarna, dom ploppas ur högtalarna förfullt nu och jag bara ler av minnerna från barndomen, när dels jag och några vänner anmälde oss till "talangjakten i skolan" när vi sjöng en av som favoritgruppen heter "E.M.M.A" 's låtar sen på rasterna kommer jag ihåg att vi dansade & sjöng/mimade till deras låtar och efter skolan när vi va med varandra lika så. haha as kul att jag hittade denna gamla skivan, lite roligt att jag kan texterna utantill fortfarande, höhö.. det sitter som klister bak i hjärnan och har alltid gjort, inte ett dugg konstigt eftersom jag verkligen nötte deras låtar under en lång period då jag va yngre and now I'm sitting here, listen and remember this times ;)
här nedan är några utav gruppens låtar! observera att dom själva är väldigt små men jag tyckte dom va värsta stora när jag va liten, haha knaaas.. tycker fortfarande dom är helt ok, dock inte överlägsna som jag tyckte då  men jag förstår att jag va tokig i dom som liten. :D


dethär va den absoluta favoritlåten som nöttes som mest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad roligt! Lyssnade också mycket på dom som lien =)

älskar din blogg, puss!

2012-01-03 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0