JAG VILL, JAG KAN, JAG SKA!

shoooo darling's! allt bra med er? det hoppas jag! med mig äre helt ooook. har precis kommit hem från att ha powerwalkat hem från mottagningen där jag snackat med min psykolog, fick några övningar och behandlingar som jag ska börja jobba med så nu för i helvete ska jag göra mitt allra bästa med att stå emot & igga alla tvångstankar och allt som min sjukdom innebär så jag blir frisk nån jävlaste gång, känner att det är på tiden nu så nu jävlar!! kämpa på, ta fram styrkan och bara stå emoooot. yeah, jag vill, jag kan & jag skaaaaa. har snackat med detdära hemmet i skåne också och som det ser ut nu kommer jag flytta antingen dit eller till något ställe närmre (om vi hittar något bra). nå, får vi hur det blir med det, känner iallafall att ett behandlingshem skulle bli som bäst för mig, på de sättet kommer jag kunna friskna till fortare, finnas till hands av experter helatin och ha samtal varenda dag, inte pjåkigt det inte så jag håller tummarna på att jag får flytta snart. nu ska jag ta mig en snabb dusch för att sedan fara vidare till uppsala för att göra lite saker, update u lateeeer! hare bäst, pusssss

Kommentarer
Postat av: emma nilsson (:

Du kanske har svarat på den här frågan innan, men jag frågar ändå. Vad är det för sjukdom du har? :)

2012-01-10 @ 15:40:47
URL: http://eeemmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0