GODMORGON BABES!

blev väckt av luren nyss, 12missade samtal och 16 missade sms, wohoow va intressant.. såå blir man inte väckt förän nu av mobilen när den redan har plingat flera gånger inatt, jaja bara tecken på att jag sov djuupt, skönt som fan de! hoppas ni mår bra allesammans? själv så känner jag mig inte så kry.. har fetaste förkylningen, hostar massa och halsen värker som bara den *suck*. får ta hand om mig själv idag, de passar prima nu när jag känner mig såhär mör, blir väl att chilla i spát vi har här hemma med ansiktmask, inpackning och grejor. softish!
TUUUNGASTE LÅTEN

Kommentarer
Postat av: Impad

VACKER.. VILL HA DIG..

2012-01-03 @ 12:56:07
Postat av: anonym

gud, dör, så snygg!

2012-01-03 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0