everyday I realize more and more

lyckades somna redan efter jag skrev sista inlägget igår vid halv elva tiden, asså fan vad den nya medicinen tar kol på mig, blir hur trött som helst av den och helt död typ.. och det sitter fan i hela dagarna också, härligt, ah fast nä. önska det fanns mediciner som inte gav en massa jävla bivkerningar... men såklart så finns inte det och speciellt inte för mig eftersom jag är extra otålig av medicinerna så jag får som mest biverkningar av dom, har huvudverk hela tin typ, otäck yrseeel, hjärtklappningar, en enorm trötthet, migrän, förkylning och en jäkla massa mer..... iallafall så vaknade jag av alarmet imorse redan vid åtta tiden, så då snoozade jag lite tills jag klev upp vid nio och tränade, först joggade jag i ca. en timma sedan körde jag några slag på min boxningssäck här hemma ;) känns riktigt soft att så slå ut all min smärta och besvär på den alltså, ett himla bra sätt! & nu är jag nyduschad å fräsch och ska väl börja fixa mig lite smått. får se vad denna dagen har att bjuda på. lovade papi att jag skulle hjälpa han att städa huset så sure. okej, ni kommer nog inte tro era ögon nu men jag tycker faktiskt om att städa (a) haha.. helt seriöst så ere rätt nice ju. haha liksom ett gott tidsfördrift om man inte har nå annat för sig samtidigt som musiken dunkas i högtalarna och låter i hela huset medans. LOVEIT! men harebäst så hörs vi lateroo, kyssN
408364_309046489139646_202666126444350_972400_1209497106_n_large
6694047613_996d3ac76f_z_large

Kommentarer
Postat av: viktoria

hej sötnos! :)

hur mår du idag?

kraam

2012-01-14 @ 14:36:11
URL: http://viktoriasslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0