godmorgon tisdag

godmorgon baby's! sovit gott & drömt sött? det har jag verkligen gjort. sover alltid så mycket bättre när jag är sjuk som jag är just nu. febern sitter fortfarande i, ajajaj.. tog nyss en alvedon så får hoppas att de lindrar smärtan lite! iallafall så drömde jag typ världens konstigaste dröm inatt :S pallar inte förklara den men aa. sen vaknade jag upp & ba, vafan händer? haha. men då insåg jag att det bara va en dröm, som tur ;) hehe.. måste ta tag i lite pluggande idag fastän jag mår skit. önska mig lycka till? ;) nu ska jag göra iordning godaste frullen, välling & hönekaka, yuum! update u more later, pööööss

Kommentarer
Postat av: mackan ;)

damn so fine girl :-)

2012-12-11 @ 10:04:44
Postat av: mackan ;)

damn so fine girl :-)

2012-12-11 @ 10:05:14
Postat av: beundrare

Snyggare finns inte

2012-12-11 @ 10:08:01
Postat av: Emma

Sjukt fin du är!

Svar: du ska inte säga något bruden!
isabella nyqvist

2012-12-11 @ 14:45:47
URL: http://nattstad.se/emmasofiearonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0