angående skolan

har fått frågor av en hel del folk angående skolan. om jag inte går i skolan, varför jag inte går i skolan, varför jag bara har hemstudier osv. så nu tänkte jag svara på det en gång för alla. neeej, jag går inte i självaste skolan men däremot så tillehör jag en skola som jag får hemstudier ifrån. så istället för att gå i sjävla skolan/gå i en klass med massa klasskompisar & lärare/gå på vanliga lektioner i skolan osv så får jag några lätta hemstudier istället. anledningen till det är för att jag somsagt har min allvarliga ocdsjukdom som påverkar mig otroligt mycket då de blandannat gäller skolan. har massa syndrom av sjukdomen som gör det svårt & väldigt komplicerat för mig & därför får jag några läxor att göra hemma istället, så mycket som jag pallar å klarar av avancerat för mig. & det har jag nu haft ett tag. jag får hjälp av mina föräldrar som stöttar mig & ibland så kommer en lärare hem till mig, checkar av pluggandet & hjälper mig om de behövs. men jag ska faktiskt börja i skolan igen på riktigt direkt efter julen, nästa år till nästa termin. då ska jag börja i en skola som heter " lugnet " som ligger i uppsala. ser faktiskt framemot det eftersom jag är rätt less på att bara få hemstudier & att vara hemma. vill liksom gå i en skola där det är på riktigt & där jag kan umgås med klasskompisar, få hjälp av lärare osv. så yes, så är läget! då vet ni de :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt att du ska börja skolan snart då :) älskar din blogg så du vet, sluta aldrig blogga :)

2012-12-03 @ 16:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0