why so complicated?

goodkväll finisar! äre fredagsmys elle?! eller kanske fest hursomhelst hoppas jag ni hare gott! har kikat lite på fotboll nyss men nu är matchen slut, ah det va svenska landslaget i fotboll som spelade emkval mot ungern, och förlorade *suck* dom har allt för otur ibland alltså...för skickligheten va större än ungarna's "ungarnas" HAHA! menmen thats life, får hoppas dom tar sig vidare till em iallafall vilket är chansen lägre nu...fandå! hehe men på snack om annat, ska skriva lite med skööna grabbar på msn ett tag nu och sedan blire nog sängen och en film som gäller! om ni scrollar ner lite under sponsorerna på höger sidspalt av bloggen så ser ni nu att jag har satt in en " våga fråga " ikon, klickar ni där så kommer ni in till min frågelåda där ni kan fråga mig frittfram, så ni vet om ni undrar över något eller så.

med dethär inlägget säger jag godnatt men ska absolut inte sova på långa vägar men bara för jag inte kommer uppdatera mera innan läggdags troligen. vi hörs imorgon med ny uppdatering, pussssN

loove
saknar kärleken och närheten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0