u make me smile babydog

åhåå,vill till mamii å krama om min underbara hund nu.....han är seriöst nästan mer förståndig än en människa, han förstår mig sjuktbra :o kommer alltid fram till mig när jag är ledsen och vill krama och trösta mig och när jag skrattar så vill han leka och busa med mig haha, lilla tösen då! finns ingen sötare än honom, så himla fin rakt egenom. världens bästaste,gosigaste,snällaste och finaste hund! han blir alltid så otroligtglad när vi inte träffats på typ 1timma, då kan man tänka sen 1vecka.. får va beredd på hopp och skällning av glädje, haha tönt jag är som sitter å skriver om min hund(?) fast näe, han är en vän! min broooder, puss knoppiknopp, käärlek till dig om du nu kunde läsa detta hehehe
min babesw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0