u ask me and i answer u!

svarpåtaal


kan du inte skriva vad tabletterna heter i bloggen såg nte så bra på bilderna ? :)

svar; glömde jag skriva detdär, oups. förpackningen heter "mitt val - kvinna" :)

 


fina kläder, jag undrar vart man kan köpa såna där rosa uggs ? väldigt tacksam för svar vill ha sånna :)

svar; iknow :D dom finns att köpa på din sko!

 


läser dina föräldrar din blogg ? :)

svar; ja det gör dom! ;) 

 


hejsan jag ska köpa ny kamera och undrar vart du köpt din? kram

svar; den är köpt på mediamarkt, dock för 2år sedan men det kryllas av grymma kameror där! :)

 


sedan måste jag tacka så himla mycket för alla fina kommentarer jag får, det värmer mig i hjärtat och får mitt bloggsug på topp! 
love to u all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0